WAAR JE BLIJ VAN WORDT

WIJ ZIJN PRAGMATISCH

Geen ‘we nemen uitgebreid de tijd om je missie op papier te zetten en daarbij een plan te bedenken’, maar ‘let’s go!‘. Data stuurt ons wel bij.

WIJ ZIJN TRANSPARANT

Doelgericht werken voor een vast bedrag per maand. Bij de factuur ontvang je een overzicht, zodat je altijd inzicht hebt in de uren en werkzaamheden.

WIJ ZIJN SPECIALISTEN

Smylers hebben elk hun eigen talenten. Natuurlijk. Door nauw samen te werken, onder regie van de klantmanager, behalen we de mooiste resultaten. 

WIJ ZIJN RESULTAATGERICHT

Data en rapportage is het begin- en eindpunt van ons werk. Maandelijks rapporteren we onze bevindingen, incl. conclusies en aanbevelingen.

niet alleen, maar samen

Doen waar je goed in bent

Om onze klanten blij te maken met onze marketing, moeten we allereerst zorgen dat we zelf tevreden Smylers zijn. Wij geloven heel sterk in doen waar je goed in bent. Als je doet waar je goed in bent, voelt werken niet als werken. Als je doet waar je goed in bent, word je blij van dat wat je doet.

Het resultaat? Marketing waar je blij van wordt.

maak kennis met ons team

DE SMYLERS

Neline

Techbaas, websitemaker, fixer-van-alles

Collega's over Neline

Allereerst een MEGA foodlover. Verder is Neline klantgericht en ze is heer en meester in web technologie
meer over neline

Amy

Jr. Web developer, contentmarketeer

Collega's over Amy

Amy is enorm leergierig en legt de lat hoog voor zichzelf. Gezellige 'brabo' met een goed gevoel voor humor!
meer over amy

Arga

Klantmanager, contentmarketeer

Collega's over Arga

Binnenkort meer...
Stay tuned!
contact

Hettie

Designmanager, contentmarketeer

Collega's over Hettie

Hettie zorgt voor verbinding in het team. Ze is kunstzinnig en creëert de mooiste logo's en huisstijlen.
meer over hettie

Jaap

Founder, salesmanager

Collega's over Jaap

Binnenkort meer...
Stay tuned!
contact

Mariëlle

Online advertentiespecialist

Collega's over Mariëlle

Mariëlle is analytisch, gedreven en een echte doorbijter. She gets things done!
meer over mariëlle

Tamara

Operationeel Directeur, contentmarketeer

Collega's over Tamara

Tamara is de spin in het web van Smyler. Ze is altijd positief en brengt een vrolijke sfeer.
meer over tamara

Sem

Jr. Contentmarketeer

Collega's over Sem

Sem heeft een snelle leercurve en is op grafisch gebied sterk. Hij is 'always in control' en relaxed.
meer over sem

niet alleen, maar samen

ONZE PARTNERS

Zoals we hierboven al schreven: we geloven in doen waar je goed in bent. Daarom werken we nauw samen met een aantal specialisten. Dat doen we niet alleen omdat we geloven in specialisatie, maar ook omdat we houden van een ecocultuur. Een cultuur waarin in- én extern samenwerken, een vanzelfsprekendheid is. Ondertussen blijf jij als klant 1 vast contactpersoon houden; jouw eigen Smyler die het DNA van jouw bedrijf borgt in de samenwerking.

Een greep uit onze partners:

we kijken naar je uit

LATEN WE KENNISMAKEN

Nieuwsgierig naar wat we voor je kunnen betekenen? Laten we dan eens kennismaken om te ontdekken wat Smyler voor jou kan betekenen.

wij hebben antwoorden - meestal

VRAAG MAAR RAAK!

Euuh, nee. Ons advies: kies twee relevante kanalen en plaats daarop structureel waardevolle content. Heb je dat hé-lé-maal onder controle? Breid dan eventueel uit met een nieuw kanaal.

Ja, snel kan zeker. De vraag is of je dat eigenlijk wel wil. Wil je liever veel of kwalitatieve leads? Wat je ook wil; wij gaan ervoor zorgen.

Je website beter vindbaar maken, doe je door deze te optimaliseren voor zoekmachines. Search Engine Optimization (SEO) noemen we dat. Zoekmachine optimalisatie in het Nederlands. Zoekmachine optimalisatie is alles wat je doet om te zorgen dat je website zo hoog mogelijk naar voren komt in de organische (gratis) zoekresultaten. Deze organische zoekresultaten vind je in Google onder de betaalde zoekresultaten (advertenties). Hoger scoren in Google doe je onder andere door goede content op je website te plaatsen, die van goede kwaliteit is én relevant voor je potentiële bezoeker.

Dit kan op verschillende manieren. Zo zijn er bijvoorbeeld Google Ads zoekadvertenties. Dit zijn de advertenties die boven of onder de Google zoekresultaten staan. Met deze vorm van advertenties benader je de actief zoekenden uit je doelgroep. 

Uiteraard kunnen we de meer passieve personen ook bereiken. Hiervoor kunnen de display advertenties goed gebruikt worden. In tegenstelling tot de zoekadvertenties kunnen we in de display campagnes gebruik maken van tekst én beeld. Google display advertenties hebben een groot bereik, maar een lage conversie. Het is met name goed om je merkbekendheid een boost te geven.

Daarnaast hebben we natuurlijk ook Facebook, Instagram en Linkedin. Hier krijgt je doelgroep je advertentie in diverse formats voorgeschoteld. De juiste targeting van de doelgroep in combinatie met goede teksten en beelden maken een campagne tot een succes.

Er komt heel wat kijken bij het ontwerpen van een logo. Naast een gedegen briefing over de visie en missie van het bedrijf, doen we een marktonderzoek. Onze grafisch vormgever maakt een aantal voorstellen waarbij naast de fysieke werkuren ook de ervaring en creativiteit van de vormgever wordt aangesproken. Na de eerste voorstellen volgen een aantal aanpasrondes. Als de definitieve keuze is gemaakt, wordt het logo gefinetuned. Daarna gieten we het logo in verschillende bestandsformaten voor diverse toepassingen.

Smyler gaat ervoor zorgen dat de marketing van jouw bedrijf klopt met je DNA én doelstellingen. We stellen samen vast waarmee we aan de slag gaan: het vergroten van de naamsbekendheid, leads genereren (potentiële klanten) en/of bestaande klanten nog beter bedienen. Door middel van een vaste Smyler als klantmanager zorgen we ervoor dat we jullie DNA snel eigen maken, om dat te vertalen naar marketinguitingen die bij jullie én jouw doelgroep passen op relevante kanalen. Jouw eigen Smyler zorgt ervoor dat de  werkzaamheden onder haar hoede waar nodig worden uitgevoerd door collega’s met een eigen specialisme. Maandelijks heb je een overlegmoment op basis van een contentkalender waarin alle on- en offline uitingen, doelen en resultaten worden besproken en/of bijgesteld. Zo houd je structureel de vinger aan de pols. Het resultaat? Marketing waar je blij van wordt met resultaat dat loont.

Als je privacygegevens verzamelt van je bezoeker heb je altijd een cookiemelding nodig om toestemming te vragen en een privacyverklaring. Soms hoef je de bezoeker geen toestemming te vragen. Dit is het geval met functionele cookies. Functionele cookies zijn bijvoorbeeld cookies die nodig zijn om je website goed te laten werken, zoals het onthouden van de inhoud van een winkelwagen. Ook voor analytische cookies die alleen vertellen hoe je website werkt heb je geen toestemming nodig. Ingewikkeld? Helemaal niet. Smyler heeft het zo voor je geregeld.

Waarom niet? Er zijn zoveel doelen waarop we met een campagne kunnen focussen. Waarom zou één van jouw doelen daar niet toe behoren?

Ben je op zoek naar een nieuwe medewerker? Afhankelijk van het type functie kunnen kanalen als Facebook, Linkedin of Indeed zeker van pas komen. Maar dit geldt natuurlijk ook wanneer je een uitzendbureau bent en je je database wilt uitbreiden of juist iemand zoekt voor die ene specifieke functie. 

Maar naast het zoeken van geschikte kandidaten, kan je ook campagnes opstellen om je naamsbekendheid te vergroten, je product onder de aandacht te brengen of misschien wel om leads te genereren.

Denk bijvoorbeeld aan een brochure of whitepaper download, een aanvraag voor een vrijblijvend adviesgesprek of inspiratiesessie. Afhankelijk van de dienst of het product dat je aanbiedt, kunnen we met een beetje creatief denken meestal wel een interessante leadcampagne opstellen.