Wil je meer aanvragen via jouw website, maar weet je niet hoe? Data laat duidelijk zien wat je website-bezoekers doen; je moet die data alleen goed kunnen analyseren. En laat dat analyseren nou net de basis van onze werkzaamheden zijn.
Ervoor zorgen dat je webshop voortdurend geoptimaliseerd wordt tot een super salesmachine, kost veel tijd. Geen zorgen; wij hebben alles in huis om jouw verkopen te laten groeien! A/b-testen, data-analyse en tools; wij halen alles voor je uit de kast.
Zorgen dat je aanwezig bent op relevante marketingkanalen én opvalt tussen de massa is een combinatie van diverse marketingspecialismes. Met alle liefde zorgen wij voor waardevolle content op relevante kanalen en dat ook nog eens op de juiste tijden.
Groeien; dat is wat veel ondernemers willen. Maar in een wereld waarin veranderingen en ontwikkelingen de enige constanten zijn, is het soms de vraag hoe. Wij werken graag een plan voor je uit waarmee jouw doelstellingen worden gerealiseerd!
Wat de beste marketingdienst voor jou is, is afhankelijk van de doelen die je wilt bereiken. Wat je ook wilt bereiken met jouw bedrijf; je bent bij ons marketingbureau aan het juiste adres. Wij weten namelijk alles over hoe de online wereld werkt. Jij weet hoe jouw bedrijf werkt. Dus laten we onze krachten bundelen. Zo bereiken we samen de gestelde doelen. Wat we ook voor je mogen doen; hierop kun jij rekenen:
Ga je met ons aan de slag, dan krijg je een eigen Smyler. Zij, of hij, maakt zich het DNA van jouw bedrijf helemaal eigen en zet eventueel collega’s in om het gewenste resultaat te halen!
Het resultaat van ons werk verwerken we in rapportages, zodat je met een lach onze factuur betaalt. Jij weet namelijk dat we elke euro die je aan ons geeft vermeerderen.
Jouw marketing volledig of gedeeltelijk uitbesteed aan een vast contactpersoon.
Jouw Smyler draagt zorg voor structurele, professionele content op social media.
Beter gevonden worden in Google? Daar zorgen onze SEO-specialisten graag voor!
Voor zowel websites, als webshops kun je bij ons aankloppen.
We zetten in op SEA en social media advertising. Laat je verbazen door het resultaat.
Nieuw logo of gelijk een hele nieuwe huisstijl? Onze designers staan te trappelen.
Eenmalig of herhaaldelijk advies van een marketingstrateeg over jouw bedrijfspropositie.
We brengen jouw boodschap succesvol over via pakkende video's of animaties.
We gebruiken data als basis om structureel je website te optimaliseren.
Maak een afspraak om samen te sparren over (online) marketing. Dat kan digitaal, maar we hebben de voorkeur voor face-to-face. Je bent van harte welkom in ons prachtige kantoor in Papendrecht.
Dit kan op verschillende manieren. Zo zijn er bijvoorbeeld Google Ads zoekadvertenties. Dit zijn de advertenties die boven of onder de Google zoekresultaten staan. Met deze vorm van advertenties benader je de actief zoekenden uit je doelgroep.
Uiteraard kunnen we de meer passieve personen ook bereiken. Hiervoor kunnen de display advertenties goed gebruikt worden. In tegenstelling tot de zoekadvertenties kunnen we in de display campagnes gebruik maken van tekst én beeld. Google display advertenties hebben een groot bereik, maar een lage conversie. Het is met name goed om je merkbekendheid een boost te geven.
Daarnaast hebben we natuurlijk ook Facebook, Instagram en Linkedin. Hier krijgt je doelgroep je advertentie in diverse formats voorgeschoteld. De juiste targeting van de doelgroep in combinatie met goede teksten en beelden maken een campagne tot een succes.
Euuh, nee. Ons advies: kies twee relevante kanalen en plaats daarop structureel waardevolle content. Heb je dat hé-lé-maal onder controle? Breid dan eventueel uit met een nieuw kanaal.
Ja, snel kan zeker. De vraag is of je dat eigenlijk wel wil. Wil je liever veel of kwalitatieve leads? Wat je ook wil; wij gaan ervoor zorgen.
Je website beter vindbaar maken, doe je door deze te optimaliseren voor zoekmachines. Search Engine Optimization (SEO) noemen we dat. Zoekmachine optimalisatie in het Nederlands. Zoekmachine optimalisatie is alles wat je doet om te zorgen dat je website zo hoog mogelijk naar voren komt in de organische (gratis) zoekresultaten. Deze organische zoekresultaten vind je in Google onder de betaalde zoekresultaten (advertenties). Hoger scoren in Google doe je onder andere door goede content op je website te plaatsen, die van goede kwaliteit is én relevant voor je potentiële bezoeker.
Smyler gaat ervoor zorgen dat de marketing van jouw bedrijf klopt met je DNA én doelstellingen. We stellen samen vast waarmee we aan de slag gaan: het vergroten van de naamsbekendheid, leads genereren (potentiële klanten) en/of bestaande klanten nog beter bedienen. Door middel van een vaste Smyler als klantmanager zorgen we ervoor dat we jullie DNA snel eigen maken, om dat te vertalen naar marketinguitingen die bij jullie én jouw doelgroep passen op relevante kanalen. Jouw eigen Smyler zorgt ervoor dat de werkzaamheden onder haar hoede waar nodig worden uitgevoerd door collega’s met een eigen specialisme. Maandelijks heb je een overlegmoment op basis van een contentkalender waarin alle on- en offline uitingen, doelen en resultaten worden besproken en/of bijgesteld. Zo houd je structureel de vinger aan de pols. Het resultaat? Marketing waar je blij van wordt met resultaat dat loont.
Er komt heel wat kijken bij het ontwerpen van een logo. Naast een gedegen briefing over de visie en missie van het bedrijf, doen we een marktonderzoek. Onze grafisch vormgever maakt een aantal voorstellen waarbij naast de fysieke werkuren ook de ervaring en creativiteit van de vormgever wordt aangesproken. Na de eerste voorstellen volgen een aantal aanpasrondes. Als de definitieve keuze is gemaakt, wordt het logo gefinetuned. Daarna gieten we het logo in verschillende bestandsformaten voor diverse toepassingen.
Als je privacygegevens verzamelt van je bezoeker heb je altijd een cookiemelding nodig om toestemming te vragen en een privacyverklaring. Soms hoef je de bezoeker geen toestemming te vragen. Dit is het geval met functionele cookies. Functionele cookies zijn bijvoorbeeld cookies die nodig zijn om je website goed te laten werken, zoals het onthouden van de inhoud van een winkelwagen. Ook voor analytische cookies die alleen vertellen hoe je website werkt heb je geen toestemming nodig. Ingewikkeld? Helemaal niet. Smyler heeft het zo voor je geregeld.
Waarom niet? Er zijn zoveel doelen waarop we met een campagne kunnen focussen. Waarom zou één van jouw doelen daar niet toe behoren?
Ben je op zoek naar een nieuwe medewerker? Afhankelijk van het type functie kunnen kanalen als Facebook, Linkedin of Indeed zeker van pas komen. Maar dit geldt natuurlijk ook wanneer je een uitzendbureau bent en je je database wilt uitbreiden of juist iemand zoekt voor die ene specifieke functie.
Maar naast het zoeken van geschikte kandidaten, kan je ook campagnes opstellen om je naamsbekendheid te vergroten, je product onder de aandacht te brengen of misschien wel om leads te genereren.
Denk bijvoorbeeld aan een brochure of whitepaper download, een aanvraag voor een vrijblijvend adviesgesprek of inspiratiesessie. Afhankelijk van de dienst of het product dat je aanbiedt, kunnen we met een beetje creatief denken meestal wel een interessante leadcampagne opstellen.